[Quideuaquitarragona] Codi per introduir activitats a la web QdQ

Rebeca Tomás retosmayahoo.com
Dij Mar 6 08:38:52 CET 2008

Hola Gemma!

Què tal ha anat el viatge? Calculo que pel que em vas
dir, deus haver tornat. Espero que estigueu bé.

Et volia demanar allò que em vas comentar sobre un
codi per introduir activitats a la web. Ens podries
explicar com funciona? És possible que el dia 26 de
març vinguem uns quants de QdQ TGN a BCN per parlar
una estoneta amb valtros i intercanviar idees. Ho
podríem comentar llavors.

Una abraçada

http://correo.espanol.yahoo.com/