[Quideuaquitarragona] Calçotada-mona!!!!

Cecilia Panisello Mangrane ceciliapaniselloayahoo.es
Dme Mar 5 14:50:09 CET 2008

Sònia Sas Cubells <sossas3ayahoo.es> escribió:          Bones a tots!
  Fa dies que diem amb la Rebeca de fer una calçotada un dia d'aquests, també aprofitant que tindrem el Peter per aquí i que segurament vindrà del Japó amb ganes de calçots... Havíem pensat en el dilluns 24, el dia de la mona, per anar a fer-la a la cova (terme del meu poble, a 1 hora i quart de Tarraco aproximadament), alguns ja la coneixeu. Si us va ve el dia i us ve de gust la barreja explosiva calçots-mona en un entorn preciós i bona companyia, confirmeu, please!!! Si no anés ve aquest dia, una altra possibilitat també seria dissabte 22...Si hi voleuconviadar algú mé, també està permés!!
  No tinc el correu del Quim i l'Anna , qui el tingui, els pot reenviar aquest correu, si us plau??
  Cecília: benvinguda, ja ens contaràs cosetes d'Equador, no??

  Au, salut i fins aviat!