[Quideuaquitarragona] CALÇOTADA! DE LAURA DE SETEM TARRAGONA

laura aguadé lopez lauraaguadeahotmail.com
Dme Mar 5 08:13:14 CET 2008

HOLA DE NOU, HE LLEGIT EL CORREU ELECTRÓNIC QUE HA ENVIAT LA SÒNIA PEL TEMA DE LA CALÇOTADA-MONA (M'AGRADA EL CONCEPTE EXPLOSIU), I EL DIA QUE PROPOSEU NO EM VA GENS BÉ JA QUE MARXEM UNS DIES DE VACANCES AMB EL MEU COMPANY A ANDALUSIA. EI! TAMBÉ SI VOLEU ES POT FER A VILABELLA -ALT CAMP- (TERRA CALÇOTAIRE)  LA CALÇOTADA A CASA NOSTRA -JA QUE TENIM PENDENT UN DINARET-, PERÒ HAURIA DE SER LA CALÇOTADA  PASSAT SETMANA SANTA EL CAP DE SETMANA SEGÜENT PER EXEMPLE! ... COM VULGUEU JA DIREU VAL??? NOSALTRE ENCANTAT QUE VINGUEU AL POBLE.

JA ESCRIUREU

LAURA (SETEM TARRAGONA)