[Quideuaquitarragona] [Quideuaquitarragona)

Cecilia Panisello Mangrane ceciliapaniselloayahoo.es
Dil Mar 3 19:56:41 CET 2008

Hola familia, com va tot?, jo ja soc a Tarragona i tinc ganes de posar-me al dia .... per començar , ja tinc una reunió demá amb el profe de ciencies socials de l' escola d' adults Josepa Massanes per fer la xerrada a l' Abril , ens trobarem a les 20'30 h. si voleu venir truqueu al 609815503. Una abraçada .Cecilia

¿Con Mascota por primera vez? - Sé un mejor Amigo
Entra en Yahoo! Respuestas.