[Quideuaquitarragona] Resumen de Qui-deu-a-qui, Vol 39, Envío 15

Dma Jun 17 10:00:27 CEST 2008

   1. reunió demà (Elena Romagosa)
   2. Re: reunió demà (Iolanda Fresnillo)
   3. reunió QDQ - Setmana Deute (gemma.tarafaaodg.cat)

Date: Mon, 16 Jun 2008 15:13:27 +0200
From: "Elena Romagosa" <elenaromagosaagmail.com>
Subject: [Qui-deu-a-qui] reunió demà
To: qui-deu-a-quiamoviments.net

hola genteta,

una cosa, demà tenim reunió de QdQ, i ara mateix no tinc molt clar l'ordre
del dia (se m'acut ESAP, Setmana Deute i marxa reunions tema ajut
remborsable ACCD), la gent de Setem, diga-li Nina i Jordi Pons, es volen
incorporar amb el tema ESAP (ja que venen a Madrid alguns) i intentar
treballar en un dels tallers que portem a terme, i em van dir si podien
venir demà dimarts a la reunió. Us demano per tant si no hi ha inconvenient
de que sigui el primer tema a tractar ja que ells vindran a les 19:30h, sí?

petrogràcies!!!!

--
Elena Romagosa
Dooley jën ndox - La força del peix és l'aigua

Crec recordar que vam dir dedicar la reunió de forma quasi-exclusiva a
parlar de la setmana del deute, no?
Tot i que sí serà necessari repartir feina per la preparació dels tallers
ESAP. Al menys veure qui vol participar en la preparació de cada taller
per acabar de posar fil a l'agulla.

petonets

iolanda

> [...]
> inconvenient
> de que sigui el primer tema a tractar ja que ells vindran a les 19:30h,

Observatori del Deute en la Globalització
www.odg.cat
iolanda.fresnilloaodg.cat

Atenció! Els correus electrònics de l'ODG ara tenen el domini odg.cat
(enlloc de debtwatch.org)