[Quideuaquitarragona] El cartell de la marxa

macuerdodetiamoviments.net macuerdodetiamoviments.net
Dme Gen 23 18:22:53 CET 2008

Ep, Hola a tothom!

Ja torno a comunicar desde la oficineta de la marxa pel decreixement.
Ahir vaig enviar un altre mail general donant la web amb un error
d'aquests provocats per escriptura ràpida i noctàmbula

"tempdere-voltes.cat" no!
"tempsdere-voltes.cat" si!

Ara ja teniu penjat a la web el model de cartell per a les vostres
convocatòries locals, només cal descarregar-lo de la pàgina

http://www.tempsdere-voltes.cat/node/39

omplir l'espai que falta amb convocatòries, imprimir-lo i distribuir-lo.

Qualsevol problema, proposta o detall a esclarir ja sabeu, estic al
tanto de lo que faci falta.

Si hi ha algú que s'anima a fer un trosset (o un trossot) de marxa amb
nosaltres benvingudíssim/a, ens falten reforços!
Poseu-vos en contacte amb mi i/o a través de la web i procureu
reservar-vos el matí (11h) del dissabte 2 de febrer per a venir a
l'infoespai (Pça del Sol, Gràcia, BCN) per a conèixer a tota la resta
del "peloton" i repartir-nos els dies per a cobrir tot el trajecte de
2 mesos i mig.

Apa, salut i re-volta!

Gessamí