[Quideuaquitarragona] de la laura: tema dvd paella

Joaquim Puig joaquim.puigaupc.edu
Dme Gen 23 12:50:05 CET 2008

Hola a tots,

Abans de tot una calurosa salutació a tots. Esperem veure-vos aquest cap
de setmana al FSCat. Nosaltres tenim un dels DVDs de la paella, que el
durem aquest cap de setmana per donar-lo a la Rebeca o a l'Amadeu (tots
dos vàreu confirmar que veníeu, oi?)

Una abraçada ben forta,

Quim

En/na Rebeca Tomás ha escrit: