[Quideuaquitarragona] Resumen de Qui-deu-a-qui, Vol 34, Envío 17

Dme Gen 16 12:01:01 CET 2008

   1. Re: seminari conversió deute-educació al FSCat (Griselda)
   2. reunió seminari Transancionals demà 18:00 Setem (Beronika Garrosa)
   3. [FSCat] L'Assemblea de Moviments Socials recollirà propostes
      d'acció] (gemma.tarafaaodg.cat)
   4. Re: seminari conversió deute-educació al FSCat ( Elisabet Pèriz )
   5. Re: seminari conversió deute-educació al FSCat (Elena Romagosa)