[Quideuaquitarragona] Resumen de Qui-deu-a-qui, Vol 34, Envío 10

Dme Gen 9 17:35:27 CET 2008

   1. Re: materials educatius + seminari conversio deute-eduacació
      (Iolanda Fresnillo)

Date: Wed, 09 Jan 2008 17:35:07 +0100
From: Iolanda Fresnillo <iolanda.fresnilloaodg.cat>
Subject: Re: [Qui-deu-a-qui] materials educatius + seminari conversio
	deute-eduacació
To: qui-deu-a-quiamoviments.net
Cc: elisabetperizagmail.com

Quin bon resum Elena!!!

Us envio algunes referències sobre el tema de conversió de deute per
educació:

- "Conversió de Deute per Educació" (Juliol 2005) Posició de l'ODG:
http://www.odg.cat/documents/enprofunditat/Estat_espanyol/deuteducacio.pdf

- "Canjes de Deuda por Desarrollo. Respuesta Creativa o Cortina de Humo"
(Novembre 2007) Eurodad.
http://www.eurodad.org/debt/report.aspx?id=76&item=01874
<http://www.eurodad.org/debt/report.aspx?id=76&item=01874>

- Posicionament de la Campaña Mundial por la Educación (España) sobre
canje de deuda (adjunt)

- "De la controversia a la Oportunidad" (Novembre 2007), també de la
Campaña Mundial por la Educación
(España)http://www.entreculturas.org/disknode/get/8458/canje.pdf

- "Luces y Sombras: un análisis de los canjes de deuda por educación en
el marco de las Cumbres Iberoamericanas" (Octubre 20006) Campaña Mundial
por la Educación (España)
http://www.cme-espana.org/doc2006/Luces%20y%20sombras.pdf

- "Educación para todos, la deuda pendiente" (Juny 2005), Campaña
Mundial por la Educación (España)
http://www.cme-espana.org/DOC/EPTladeudapendiente.pdf

Petonets i bon profit!

Iolanda

En/na Elena Romagosa ha escrit:
> Bona tarda!
>
> he de fer dos resumets de dues coses, intentaré ser breu :-)
> l'acta d'ahir l'enviarà la Beronika o la Griselda (no recordo qui....)
> però el punt dels materials educatius us el tranmeto jo, a part
> d'explicar com ha anat la reunió d'aquest matí samb la gent d'Educació
> Sense Fronteres.
>

> *_A. Materials Educatius: _*ahir a la reunió vam tractar el tema ja
> que el vam establir com un objectiu d'enguany. Els que hi erem vam
> estar navegant per diferents qüestions que ens plantegen la necessitat
> [...]

Iolanda Fresnillo i Sallan
Observatori del Deute en la Globalització
www.odg.cat
iolanda.fresnilloaodg.cat
+93 785 13 18
Skype Id: ifresnillo