[Quideuaquitarragona] Resumen de Qui-deu-a-qui, Vol 34, Envío 6

Dil Gen 7 11:45:27 CET 2008

   1. Re: La vostra campanya/organització consta com a impagada al
      Fòrum Social Català (Elena Romagosa)
   2. (sin asunto) (ashooting star)
   3. El poble Achuar. La seva lluita contra la contaminació
      petrolera a l'Amazonia Peruana - Divendres 11 de gener]
      (Iolanda Fresnillo - ODG)