[Quideuaquitarragona] de la laura: xerrades deute extern a la gent projecte de beques univesitaries per nicaragua

amadeu lopez milian amalmatinet.org
Dij Feb 28 09:49:01 CET 2008

Hola Laura,
ja comptem amb aquesta xerrada, la gestiones tu i ens dius data/dates
i al teu poble tambe. OK

Amadeo

> Hola de nou!!
>
> Us escric per comentar-vos que vaig estar parlant amb l'Amadeu de fer una xerrada
per la gent del projecte de beques univesitàries (a Nicaragua).
> Seria pels padrins i padrines que viuen a tarragona i Reus i que
donen suport a aquest projecte. Amb l'Amadeo també deiem de fer aquesta xerrada
> juntament amb el col.legi d'educadors socials i el
col.lectiu enxarxa, ja que totes tres entitats estem ubicades a l'hotel d'entitats i la xerrada
> la podriem fer allà.
>

> si us sembla bé més endavant us concreto dates, potser pel maig val??
>
> Em sap greu que aquest any no
vinc a les reunions però entre sopars solidaris, coordinadores ong... i ara la festa comerç just, estic ja bastant a
> tope,
i necessito temps personal (sino se'm queixen!), a veure si el curs que vé m'hi puc dedicar una mica més, de totes maneres em va
genial anar