[Quideuaquitarragona] de la Cuni

DOLORES CUNILLERA SALA docunisaayahoo.es
Dij Feb 21 13:24:04 CET 2008

Amadeu, en primer lloc gràcies per la teva INFORMACIÓ del programa  LATITUD JUNIOR. Sempre que tinguis quelcom interessant per informar-me, m'ho dius i encara que faig el procés de JUBILACIÓ de la vida (vaig cap als 72 anys), en totes les meves activitats, m'agrada estar informada i tal volta hi participi: DEPENDRÀ.
  Diga-li a l'Elvira si te els 2 fulls d'Amnistia Espanya i Catalunya per signar i posar-hi 2 DNI fotocopiats.Si em porta els  DNI li faré firmar en aquell moment i ja estaria llesta.Li dirás...............???????????
  Salutacions cordials.

¿Con Mascota por primera vez? - Sé un mejor Amigo
Entra en Yahoo! Respuestas.