[Quideuaquitarragona] Resumen de Qui-deu-a-qui, Vol 45, Envío 22

Dme Des 17 11:17:51 CET 2008

   1. Enquesta sobre el deute (Griselda)
   2. El genocidi del Congo: qui és responsable? - dilluns 22/12/08
      19:30h (Elena Romagosa)

Date: Tue, 16 Dec 2008 18:07:06 +0100
From: Griselda <gpineroaono.com>
Subject: [Qui-deu-a-qui] Enquesta sobre el deute
To: qui-deu-a-quiamoviments.net

Hola Elena i tots/tes:

Resulta que quan li vaig contestar al Dani, vaig posar respondre a tots
però després em va arrivar un Delivery Status notification, o havia
arribat solament a Dani. Jo el deia que el podia fer i ja m'ha escrit
aquest noi, que per cert, no vol entrevista sinon la resposta per escrit
de les seves preguntes amb tota la llibertat d'afegir coses. Elena si
vols ayudar, perfecte!!.
Ens veien en una estona, Griselda