[Quideuaquitarragona] Repsol a El PAIS

oscar francino ofrancinoaalisupay.org
Dme Des 3 13:51:07 CET 2008

salut!!! ei, akesta tarda m'he de quedar amb la meva filla per motius de
força major...ja m'informareu del que heu parlat...
tinc varies coses que vull compartir amb vosaltres:

   1. Repsol i la RSC: de moment i per anar tirant rescatare unes
      ddeclaracions del Jose proaño, del Marlon santi i l'anna rivas
      sobre Repsol a Equador. Ja els he escrit pero encara no s'han
      pronunciat. De moment tirarem amb els audios que disposem.
      A banda d'aixo ha sorgit un moviment al morell i la pobla de
      mafumet anomenat cel net (veure blog) que reclama a la petro.
      Podrien ser aliats...
   2. El Yasuni a la capona no podra ser fins el gener pero tal i com va
      sugerir l'amadeu es poden deixar uns quants llibres de diposit per
      vendre aquest nadal. On si sera aquest nadal es a altafulla. El 20
      de desembre esperem que l'ajuntament ens obri la sala de plens per
      exposar la situacio i presentar el llibre. Aprofitarem per
      presentar una mocio per tal que el muncipi recolzi la campanya.
      Estaria be intentar fer-ho a Tarragona...
   3. tinc les ponenecies de la paradoxa de l'abundancia enregistrades.
      Dissabte ens reunim amb la silvia formenti per tal de començar a
      prgramar el que podria resultar ser un llibre. Aixo esta en
      gestacio pero pinta be...

be, de moment no tinc res mes...esperem que sigui del vostre
interes...ja direu quelcom.
que vagi be a la tarda...
estem en contacte
abraçada,