[Quideuaquitarragona] Festival i alcaldesa

Rebeca Tomás retosmayahoo.com
Div Ago 22 04:37:17 CEST 2008

Hola Josep!

Sembla ja una tradicio que jo no hi pugui ser a festival solidari, cada any perque ho feieu a l'agost i es el mes que acostumo a ser fora, i enguany aquesta setmana de setembre soc fora per feina... pero segur que algu de qui deu a qui hi podra ser!

en quant a la visita de l'alcaldesa, espero que a principis de setembre ens trobem QdQ i en parlem. ja us direm alguna cosa!

Fins llavors, que vaig molt be!