[Quideuaquitarragona] Resumen de Qui-deu-a-qui, Vol 37, Envío 16

Dij Abr 10 12:00:10 CEST 2008

   1. Re: Acta reunio petroaliments (plateraaedpac.org)
   2. Re: Reunió coordinadores/federacions - dijous 10 a les 16h
      ( Elisabet Pèriz )
   3. Re: Acta reunio petroaliments ( Elisabet Pèriz )
   4. Re: Reunió coordinadores/federacions - dijous 10 a les 16h
      (Elena Romagosa)