[Quideuaquitarragona] XERRADA SOBRE DEUTE EXTERN: de la Laura setem: Es pot cancelar la reuinó d'avui dimecres?

amadeu lopez milian amalmatinet.org
Dij Abr 10 09:07:26 CEST 2008

Per mi perfecte, i en principi em va be
Amadeo

> Jo casi segur que hi seré. Em va bé per les dues

xerrades.

> --- laura aguadé lopez <lauraaguadeahotmail.com>

reunió amb el grup de persones que donen
proposarem que puguin rebre una xerrada
Deute Extern, la xerrada la voliem obrir
voluntaris de la delegació de setem
xerrada sigui després de la
el divendres 30 de maig (perquè tinguem
des de vilabella (lo meu poble), el grup de
"soldària", i he pensat també de fer una

resposta!!

> Date: Wed, 9 Apr 2008 02:10:55 -0500
>> >

> Bones

preparació de la xerrada propera, però tant a mi
un curs i jo una
l'altra ja sí (tot i que el 22 ja

Sònia m'ha dit que em portarà de totes maneres
Cecília i

¡Capacidad ilimitada de almacenamiento en tu

with Windows Live Spaces. It's easy!

http://spaces.live.com/spacesapi.aspx?wx_action=create&wx_url=/friends.aspx&mkt=en-us>