[Quideuaquitarragona] XERRADA SOBRE DEUTE EXTERN: de la Laura setem: Es pot cancelar la reuinó d'avui dimecres?

laura aguadé lopez lauraaguadeahotmail.com
Dij Abr 10 08:47:42 CEST 2008

Bon dia!

us escric per comentar-vos que aquest divendres tenim reunió amb el grup de persones que donen suport al projecte de beques univesitàries de setem, i els hi proposarem que puguin rebre una xerrada sobre el Deute Extern, la xerrada la voliem obrir també als voluntaris de la delegació de setem tarragona (la gent que marxa a Nicaragua etc.). Volem proposar que la xerrada sigui després de la Festa del Comerç Just que és el dia 10 de maig. Què us sembla el divendres 30 de maig (perquè tinguem temps de fer la difussió). Digueu alguna cosa val?. També des de vilabella (lo meu poble), el grup de dones em van demanar si podiem anar a fer una xerrada "soldària", i he pensat també de fer una xerrada sobre deute extern.

Espero resposta!!

Abracades

Laura