[Quideuaquitarragona] Es pot cancelar la reuinó d'avui dimecres?

amadeu lopez milian amalmatinet.org
Dme Abr 9 13:32:05 CEST 2008

Hola,

igual podem preparar la xerrada la Cecilia i jo?
per  mi cap problema

Les vinyetes me les pots passar a mi, a casa estara
l'Elvira tota la tarda
(jo sortire una estona de 16,30 a 17,30)

Amadeo

> Bones
>
> Havíem quedat avui a casa l'Amadeu per fer una mcia de
> preparació de la xerrada
propera, però tant a mi coma
> la Sònia ens va fatal. Ella té un curs i jo una classe
> i una reunió
per lo de l'avortament a la mateixa hora.
> Ho podem deixar per més endavant? Jo la setmana vinent
> no hi sóc,
però l'altra ja sí (tot i que el 22 ja és
> la xerrada!!!).
>
> La Sònia m'ha dit que em
portarà de totes maneres les
> vinyetes, o sigui que puc quedar amb la Cecília i
> donar-li, o a l'Amadeu. Com ho
veieu?