[Quideuaquitarragona] Es pot cancelar la reuinó d'avui dimecres?

Sònia Sas Cubells sossas3ayahoo.es
Dme Abr 9 10:08:45 CEST 2008

Bones,
ups...el correu anterior era personal, creia q només li enviava a la Rebeca... No el tingueu gens en compte .
Ho sento.

Salut,
Sònia

----- Mensaje original ----
De: Rebeca Tomás <retosmayahoo.com>
Para: Qui deu a qui Tarragona <quideuaquitarragonaamoviments.net>
Enviado: miércoles, 9 de abril, 2008 9:10:55
Asunto: [Quideuaquitarragona] Es pot cancelar la reuinó d'avui dimecres?

Bones

Havíem quedat avui a casa l'Amadeu per fer una mcia de
preparació de la xerrada propera, però tant a mi coma
la Sònia ens va fatal. Ella té un curs i jo una classe
i una reunió per lo de l'avortament a la mateixa hora.
Ho podem deixar per més endavant? Jo la setmana vinent
no hi sóc, però l'altra ja sí (tot i que el 22 ja és
la xerrada!!!).

La Sònia m'ha dit que em portarà de totes maneres les
vinyetes, o sigui que puc quedar amb la Cecília i
donar-li, o a l'Amadeu. Com ho veieu?