[Quideuaquitarragona] Propera reunio 12/09/07

Sònia Sas Cubells sossas3ayahoo.es
Dil Set 3 16:02:52 CEST 2007

Bones a tots!!!
L'estiu força bé, de fet, jo es pot dir que encara estic de vacances  ;-)... Em vaig quedar sense plaça als nomenaments i ara espero que hi hagi sort aquesta setmana... Ja us contaré dimecres. Compteu amb mi, suposo que hauríem de parlar de la setmana del deute a Barna, que crec que serà aviat, no?
Tinc ganes de veure'us.
Una abraçada,
Sònia

----- Mensaje original ----
De: amadeu lopez milian <amalmatinet.org>
Para: quideuaquitarragonaamoviments.net
Enviado: lunes, 3 de septiembre, 2007 8:59:38
Asunto: [Quideuaquitarragona] Propera reunio 12/09/07

Bon dia,
Heu passat un bon estiu ??
Alguns/nes ens varem trobar ahir a Paraules per la Pau, i entre peça musical i peça musical vam comentar que fora bo que ens trobéssim un dia d’aquests, i vam quedar per al dia 12, dimecres a les 19h, a la plaça del Forum.
Ens veiem, fem una canya, xerrem de les vacances i parlem de com seguim amb la campanya.

Salut

Sé un Mejor Amante del Cine
¿Quieres saber cómo? ¡Deja que otras personas te ayuden!
http://advision.webevents.yahoo.com/reto/entretenimiento.html