[Quideuaquitarragona] de la laura aguade setem

laura aguadé lopez lauraaguadeahotmail.com
Div Nov 16 10:12:29 CET 2007

Hola a totes i tots!

Què com van les reunions, ja veig que aneu fent coses i que no pareu el carro i això està molt bé! us comento que vaig parlar amb la gent de setem tarragona (que en som poquets) i els hi vaig plantejar que pogués venir algú d'ells però realment tothom té ja molta feina: orgnitzar els camps de solidaritat, hi ha gent de reus que està més implicat en temes de comerç just o al consell municipal de cooperació etc., i no els hi va massa bé... en tot cas hi ja de cara al gener o febrer començaré a venir val amics.

Que seguiu treballant per les causes pendents i com diu Dom Pedro Casaldàliga "somos soldados derrotados de una causa invencible: la solidaridad".

Que tingueu un bon cap de setmana!!

Laura