[Quideuaquitarragona] [Fwd: Holaa..] festa comerç just ??

Rebeca Tomás retosmayahoo.com
Dil Maig 14 12:01:01 CEST 2007

suposo que devia ser la Laura...

jo l'enviaria i faria a la propera reunió una mica de
graella per veure qui pot i qui no pot ser-hi. em
sembla que jo hi seria com a cooridnadora, potser
casal i potser qdq...

propera reunió el dia 21 de maig?