[Quideuaquitarragona] Acta d'ahir 26 de març

Rebeca Tomás retosmayahoo.com
Dma Mar 27 10:19:47 CEST 2007

Merci Anna i Quim pel blog!!!

Ahir a la reunió vam parlar de les xerrades que tenim
al maig i juny, de qui podia fer-les. De moment la del
10 de maig a Reus la podren fer el Quim i l'Anna,
potser amb intervenció de l'Amadeo o jo mateixa, per
anar escalfant motors pel 31 de maig a Tortosa, que
diu la laura que està confirmada (perdona Laura per
haver acabat així la conversa, em vaig quedar sense
abteria!). Queda la del 16 de juny a Valls, que ja
veurem qui la fa.

Després vam acabar de redactar els flyers, van quedar
bé i en farem impressions un cop estiguin corrregits
per l'Amadeo.

Vam fer un repàs del que tenim com a material i vam
parlar de la festa del comerç just que es farà al juny
i la possibilitat de participar-hi posant-hi una
paradeta o aprofitant la paradeta d'algú.

Vam dir que si algú vol fer una aportació al compte de
QdQ i no vol pagar els diners que et carreguen per la
transferència, es pot donar al Quim o a mi, perquè no
ens cobraran res.

El quim i l'anna marxen aviat a bcn.

No sé si oblido res...

Hem quedat per la propera reunió dilluns 16 d'abril a
les 18.45h.

Bones vacances!!!