[Quideuaquitarragona] Proposta de xerrada a la Turba

amadeu lopez milian amalmatinet.org
Dme Mar 7 09:53:20 CET 2007

Bona feina!!
Si, dilluns dia 12/03/07 tenim reunió i jo amb la feina per fer ¿?
Es possible que tinguem que anar a algun bar proper, al local igual
s'estan fent treballs manuals de la Coord.
Salut

Amadeo