[Quideuaquitarragona] Rv: Xerrada a Reus: campanya Qui déu a Qui

Sònia Sas Cubells sossas3ayahoo.es
Dij Jun 28 08:59:17 CEST 2007

Buenas...
Ja tenim canó i projector per dissabte. Ens veiem allà!!

Salut,
Sònia

----- Mensaje reenviado ----
De: Laia Benaiges Monné <benaiges_laiaahotmail.com>
Para: sossas3ayahoo.es
Enviado: miércoles, 27 de junio, 2007 12:35:02
Asunto: Re: Xerrada a Reus: campanya Qui déu a Qui

Canó en tenim, i de portàtil ja n' aconseguirem un. Cap problema!
Fins dissabte!

From: Sònia Sas Cubells <sossas3ayahoo.es>
To: Laia Benaiges Monné <benaiges_laiaahotmail.com>
Subject: Re: Xerrada a Reus: campanya Qui déu a Qui
Date: Tue, 26 Jun 2007 19:16:42 +0000 (GMT)

Bones Laia,
Mira et passo el document adjunt amb el logo, el títol i tot plegat. Pots modificar-lo, afegir el lloc i/o logos o fer el que creguis convenient per tal d'enviar-ho a la premsa.

Per cert, podem disposar d'un canó i un portàtil?  Crec que em vas confirmar el canó però no estic segura si vam parlar del portàtil. Ja ens ho fareu saber.
Moltes gràcies per tot,

Sònia