[Quideuaquitarragona] de la laura

laura aguadé lopez lauraaguadeahotmail.com
Dme Jun 20 12:50:07 CEST 2007

Hola a tothom i totadon!

Espero abans que res que estigueu molt  bé, us comento que marxo ja de
vacances i no podré venir a la reunió el 25 de juny i el 30 tampoc ja que
estarem fora uns dies... que ja em toca!!

EI! PERÒ US ESPEREM A VILABELLA EL DIA 20 DE JULIOL.... ANEU CONFIRMANT PER
CORREU ELECTRÒNIC ELS QUE VINDREU VALENT, HEM PENSAT QUE CADASCÚ PROTI
ALGUNA COSA DE MENJAR, PERÒ PRIMER ANEU CONFIRMANT I JA PENSAREM QUE PORTA
CADASCÚ VAL???

JO TAMBÉ LI DIRÉ AL XAVI I A LA SEVA COMPANYA DE TORTOSA QUE VINGUIN AL
SOPAR I ALS NOSTRES VEÏNS VILABELLENCS, AMICS DE LA REBECA VAL??

ESPERO ELS VOSTRES CORREUS I EM SAP GREU ABSENTAR-ME A LA REUNIÓ I A LA
XERRADA.... PERÒ LES VACANCES SÓN LES VACANCES!!

Rebeu una abraçada solidària,

Laura Aguadé