[Quideuaquitarragona] Infomació Qui deu a Qui Tarragona

Rebeca Tomás retosmayahoo.com
Dme Jun 13 09:55:47 CEST 2007

Hola Patrícia

M'ha arribat el correu que vas enviar a Qui deu a Qui
de Barcelona demanant si hi havia algún grup a
Tarragona o Lleida que toqui el tema del Deute Extern.

A Tarragona som un petit grup que estem en contacte
amb la gent de BCN i que muntem xerrades i activitats
i ens reunim un dilluns de cada dues setmanes per
debatre i organitzar accions.

Et convidem a que participis en una de les nostres
reunions a Tarragona. La propera és el dia 25 de juny
al local de la CGT (a la Rambla Nova, al costat de la
Llibreria La Rambla), a les 18.45h.

Esperem veure't aviat!

Hola!
Sóc estudiant de psicologia, el meu nom és Patrícia,
he conegut la
vostra
campanya gràcies a la FCONGD que ens va fer arribar la
concentració que
es
feia a Barcelona en contra de la cimera del G8. He
estat fent-li un cop
d'ull a la vostra pàgina i em sembla molt interessant.
Voldria saber una mica més, com os organitzeu, com es
pot participar,
etc....i sobretot, si hi ha algun grup que movilitza
les vostres idees
Tarragona o Lleida (ciutats en les q em moc més), o
només esteu per
Barcelona?

Moltes gràcies i espero resposta.

Correo Yahoo!