[Quideuaquitarragona] URGENT DE LA LAURA TEMA SOPAR A VILABELLA, PER LA GENT DEL DEUTE ATARRAGONA

PEP PRATS jmpratsatinet.cat
Dme Jul 18 21:24:29 CEST 2007

Bona nit,

jo tampoc ho tenia clar. M'apunto a les dates de setembre, millor el 28.

Una abraçada a totes i a tots i molt bon estiu.

Pep
  From: Sònia Sas Cubells
  To: Campanya per a l'abolició del deute extern ; Campanya per a l'abolició del deute extern
  Sent: Wednesday, July 18, 2007 10:48 AM
  Subject: Re: [Quideuaquitarragona] URGENT DE LA LAURA TEMA SOPAR A VILABELLA,PER LA GENT DEL DEUTE ATARRAGONA

  Perfecte!!!
  Primer m'he de disculpar, perquè , tot i que no us havia dit res, a mi no m'anava bé aquest divendres, sóc al meu poble tota la setmana. O sigui, em va de perles fer-lo al setembre, el 14 millor q el 28 però ja m'ho arreglaria també.
  Per cert, he aprovat les opos!! Ara estic a la fase de concurs i tothom presenta mèrits i anys treballats, o sigui q no sé si tindré plaça al final del procés... no ho sabré fins dissabte. Quin patiment!!!
   Au, molt bon estiu i una abraçada!!!!
  Sònia