[Quideuaquitarragona] [Fwd: Re: Setmana d'accio]

amadeu lopez milian amalmatinet.org
Dma Jul 3 14:24:25 CEST 2007

Hola Amadeo

Serà genial si podeu fer algo per la setmana d'acció. Nosaltres la idea
del dejuni en principi no l'hem discutida gaire. Avui tenim reunió per
discutir quines accions proposem per
Barcelona. Rebreu l'acta segur, i
si cal podem quedar algun dia que jo o algú altre pugui baixar a
Tarragona
per explicar-vos com està tot. Ara o al setembre.

Fins aviat

Iolanda

En/na amadeu
lopez milian ha escrit:

> Hola Iolanda,
> sóc l'Amadeo de Qui deu a Qui Tarragona.
>
> Llegint els correus estem assabentats de les propostes per la Setmana
> d'Acció Global contra
el
Deute, i ens agradaria poder participar en
> les accions o/i organitzar coses per aquestes terres (afegir-nos
al
> dejuni...)
>
> Es una mica difícil que puguem anar a les reunions preparatòries,
però
> ens podríeu enviar noticies directament al nostre correu (per això de
> la
privacitat).

> Aquí seguim aportant el nostre granet de sorra a la campanya. Aquest
> cap de
setmana hem fet una xerrada a Valls.