[Quideuaquitarragona] tríptic

Rebeca Tomás retosmayahoo.com
Dij Gen 25 11:32:03 CET 2007

Jo vaig estar treballant amb Pagemaker uns anys però
fa molt de temps i no sé si puc recordar-ho, suposo
que amb la pràctica. me l'hauria d'instalar i provar

ja et diré el què i com diu l'Amadeu, quan en parlem a
la reunió ja us direm alguna cosa

em smebla bé lo d'intentar escurçar, ara que s'ha fet
una neteja de sobre-infomració que hi havia a la
darrera versió del tríptic

Correo Yahoo!