[Quideuaquitarragona] Triptic

Rebeca Tomás retosmayahoo.com
Div Gen 12 13:24:46 CET 2007

Merci Cecilia

lo de politiques econòmiques injustes ho pcomentaré
amb la GEmma de BCN tot q que ja es va enviar dimarts.
Lo del deute històric no es pot incloure als altres
dos perquè és uha de les 3 branques en les que es basa
la campanya: ecològic, històric i social

bon cap de setmana

--- Cecilia Panisello Mangrane