[Quideuaquitarragona] de la laura aguade (setem)

laura aguadé lopez lauraaguadeahotmail.com
Dij Gen 11 19:19:25 CET 2007

Hola a tothom i totdon!

us escric per comentar-vos l'adreça d'on es farà LA XERRADA  DEL DIA 16 DE
GENER DE 2007, al col.legi de diplomats en treball social i assistents
socials de tarragona al carrer prat de la riba, 17 2on pis de tarragona.

L'hora programada de la xerrada sobre el deute extern, és a les 7 de la
tarda, per tant (pensant que haviem quedat a les 7) hauriem de quedar una
miqueta abans  o sigui cap a 2/4 de set val? al mateix col.legi: per posar
la taula d'informació de la campanya...

ja s'ha demanat, la taula, el canó i una pantalla....

la xerrada està oberta a tothom no cal ser col.legiat! també la presidenta
del col.legi m'ha comentat que ens pagaran 60 euros per la xerrada però els
hi caldria tenir un nif d'alguna entitat: d'entrepobles, setem... jo ja ho
preguntaré.

De moment res més, ens veiem el dia 16 de gener,

Demà ja és divendres i per tant que gaudiu d'un bon cap de setmana!!!

Petons,

laura