[Quideuaquitarragona] [Fwd: Re: Guió-Tríptic]

amadeu lopez milian amalmatinet.org
Dme Gen 3 08:38:40 CET 2007

--------------------------- Missatge original ----------------------------
Assumpte: Re: Guió-Tríptic
De:       "Eugeni Sans" <eugeni.sansagmail.com>
Data:     Dt, Gener 2, 2007 5:13 pm
A:        "amadeu lopez milian" <amalmatinet.org>

Bon dia Amadeo

En qüestions de Anys nous , m'agrada pensar , que es pràcticament
impossible , que el any que comenci , sigui pitjor que el acabat

I en quant al correu que vaig enviar , deixar clar , que em vaig limitar
a redactar un comentari , el mes concret que vaig saber i enviar-lo a la
adreça , que la Gemma va facilitar , per aquests afers

Ànim

En/na amadeu lopez milian ha escrit: