[Quideuaquitarragona] reunió 26.02

Anna Llupiÿffffe0 annallupiaayahoo.es
Dil Feb 26 17:33:17 CET 2007

Hola Laura (i a tothom, que no s'enfadi ningú),

Els temes que anàvem a treure amb en Quim són:

- curs: denegat per a curs d’estiu, però amb
possibilitats de curs de lliure elecció perl primer
trimestre.
- tríptics: adjunto quatre models possibles. Abans
d’enviar-los, comprovaria les adreces de mail i el
blog que les he posades per aparentar. Estan pensats
per ser en blanc i negre i tamany octavilla.
- Hem creat un blog en el que encara no hi ha res. És
quideuaqui.blogspot.com.
- (això era una cosa que havia parlat amb la
Rebeca):Era mentida que hi ha una conferència de
l’Arcadi Oliveres demà a caixa Tarragona. Ho vaig anar
a preguntar i estava equivocada la web de justicia i
pau.
- No podrem anar a Astúries ni el Quim ni jo.

Merci per tot, ens sap greu no poder veir avui,

Ja ens direu com ha anat i quins deures ens poseu...
(sigueu bons!)

Anna i Quim

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com
Un adjunt de no-text ha estat eliminat...
Nom: triptics.doc
Tipus: application/msword
volum: 124416 bytes
Desc: 3280931747-triptics.doc