[Quideuaquitarragona] de la Gemma Tarafa

Rebeca Tomás retosmayahoo.com
Dme Feb 21 11:09:50 CET 2007

Hola

Li demanava info sobre la xerrada i si li havia servit
el que havíem fet del tríptic des de TGN.
Podríeu dir si algú va a la reunió estatal? (jo al
final no puc). I si algú va a la xerrada del dia 9 (jo
sí que puc).

La seva resposta:

Hola Rebeca:)...com va?

Dues cosetes;

(1) La xerrada serà el 9 de març de 19-21h. El lloc a
l'Escola Industrial, a prop del Clínic. En breu
enviarem la convocatòria. Ja l'hem fet la Iolanda i jo
però hem d'acabar d'incorporar algunes aportacions que
es van fer ahir.

(2) SÍ tenim una persona que pot acabar de fer la
maquetació i SI ens va servir el que veu fer (molt).
Ara només et vull demanar que m’enviïs avui (si pot
ser) el que em comentes del tríptic amb les vinyetes.
Anem una mica apretats de temps.

Això és tot de moment,

Un petonas, Gemma:)