[Quideuaquitarragona] Resumen de Qui-deu-a-qui, Vol 23, Envío 12

Dil Feb 12 14:32:47 CET 2007

   1. canvi data formacio formadors!! (Beronika)
   2. Re: varies idees a compartir (audrey esnault)
   3. Re: Xerrada 9 de març - Ponents lligats (audrey esnault)
   4. Re: Xerrada 9 de març -	Ponents lligats
      (iolanda.fresnilloadebtwatch.org)
   5. Re: Xerrada 9 de març -	Ponents lligats (Anna Monjo)