[Quideuaquitarragona] temes reunió del 12

Rebeca Tomás retosmayahoo.com
Dma Feb 6 17:03:30 CET 2007

Nois
he repescat aquest mail de la Iolanda, podem parlar-ne
a la propera reunió. potser podríem muntar xerrada
aquí també?
portaré jo l'acta de la reunió anterior impresa per
llegir-la.

també parlar de la reunió estatal. qui s'hi apunta? a
mi m'agradaria anar a xixon. si algú de tgnhi va hem
de dir si volem entrar en algun dels tallers que han
proposat.

el mail de la iolanda:

Hola

Ja he parlat amb Córdoba sobre el acte sobre àfrica.
Us explico com ho
faran en principi (tot està per tancar, tenen reunió
la setmana vinent
per tancar temes i dates):
5 de Març - Pla Africa. Convidaran a Carlos Gómez Gil,
de la Univ.
d'Alacant i potser a algú més, prioritàriament
Africà/ana, però si pot
ser que visqui a Espanya/Europa per estalviar un
viatge
7 de març - Sobirania Alimentària. Conviden a dues
persones de Via
Campesina de Moçambiq i Mali
9 de març - Multinacionals i Resistències. Un dels de
Via Campesina
(segurament el de Moçambiq per parlar de Pescanova més
una persona que
dóni una visió general sobre les transnacionals
espanyoles a Àfrica,
potser algú de l'ODG ...

Prepararán un parell de plafons (agraeixen
col•laboració) sobre els
temes a tractar en les jornades, i una acció de carrer
el 10 de març.

Això vol dir que nosaltre podriem disposar d'algun
dels convidats de Via
Campesina per la setmana següent (12 a 16), assumint
les despeses
extres
d'allotjament i viatge que això pot suposar. Hem de
triar qui volem
(sense saber massa a qui conviden ...) i per quan.
Alguna proposta
concreta?

Petonets