[Quideuaquitarragona] curs

Rebeca Tomás retosmayahoo.com
Dma Feb 6 10:38:01 CET 2007

Jo només tinc el telèfon de la feina 977558390 haurem
de parlar amb ella dijous... o enviar-li la proposta
per mail i esperar que ens en digui alguna cosa...

jo afegiria al resum:

Donar eines  als assistents per debatre:
> existeix la pobresa?
> per què després de tants anys de cooperació segueix
> existint?
> a què dedica un pais del sud els seus diners
> públics?
> com ens afecta tot això a nosaltres?

COM PODEM CANVIAR AQUESTA SITUACIÓ?
per afegir uhan mica del factir corresponsabilitat
ciutadana...