[Quideuaquitarragona] Propera reunió?dimarts apaguem els mòvils, passa-ho.

Rebeca Tomás retosmayahoo.com
Dma Feb 6 10:17:04 CET 2007

Hola Edu
quina alegria que respiris!!!

La propera reunió serà el proper dilluns dia 12 a les
18.45 al local de la CGT (a l'USTEC hi havia històries
en aquella hora i hem canviat d'ubicació: Rambla Vella
al costat de la Llibreria la Rambla, 2n pis). Hem
decidit que intentarem fer les reunions cada dos
dilluns (més o menys) a menys que hi hagi una reunió
extraordinària.

Una abraçada

--- "eduespallargasamenta.net"