[Quideuaquitarragona] proposta curs estiu URV

Rebeca Tomás retosmayahoo.com
Dil Feb 5 16:02:23 CET 2007

Hola Anna i tots

primer Anna disculpar-me perquè l'altre dia va semblar
que et penjava el telèfon, quan el que volia era
donar-te uin altre número i que poguessim parlar, pq
si em quedava sense bateria ja no tenia el teu telèfon
a mà! I al final no vam poder parlar...

Passo en adjunt els docs que m'ha enviat la Victòria
per a demanar el curs d'estiu. Potser podríem quedar
aquesta setmana amb ella també.

Ara em miro el que heu enviat i us dic el que em
sembla.