[Quideuaquitarragona] mails Victòria Forns

Rebeca Tomás retosmayahoo.com
Div Feb 2 12:13:48 CET 2007

Pel que diu la Victòria sobre el curs d'estiu que
havíem parlat de fer a la URV. M'ha escrit el que
veureu a sota, potser ens hauríem de plantejar reunió
la setmana vinent per parlar-ne pq la data límit és el
12 de febrer. O que algú es fés responsable de fer el
programa i parlar amb la Victòria (Anna, t'animes?).
Ja adelanto que jo no puc...

He parlat també amb la Cecília i encara està fotudota.
Li he proposat que passaríem un resum de la reunió del
passat dilluns o bé la Sònia enviarà l'acta (si no ho
ha fet ja...).

Els mails que ens hem escrit la Victòria i jo a
continuació (com a resposta del darrer li he dit que
ho passaria per la llista i que ja li diríem akguna
cosa):

At 17:14 30/01/2007, you wrote:
> Hola Victòria
>
> Ahir vam tenir reunió del grup Qui deu a qui i
plantejavem la possibilitat de fer el Curs d'Estiu.
Saps quan surt la convocatòria, quina data límit tenim
i què cal redactar? Estem bastant engrescats amb la
idea!

> Merci!

Benvolguda Rebeca,

Avui mateix t'enviaré més informació, però ja t'avanço
que el termini de presentació de les propostes s'acaba
el 12 de febrer. Així que ja podeu anar definint una
mica el programa.

T'enviaré per mail la normativa i el full de proposta
d'activitat. Ens ttruquem per concretar el tema de la
unitat orgànica, que com us vaig proposar podria ser
Treball Social.

Una abraçada i bon cap de setmana,

M. Victòria Forns
Responsable de l'ensenyament de Treball Social
Facutat de Ciències Jurídiques de la URV
977558398-90