[Quideuaquitarragona] Rv: Re: FSCAT i trobada Granada

Rebeca Tomás retosmayahoo.com
Dij Des 13 08:54:45 CET 2007

Potser per l'urgència del tema ens podríem trobar
l'AMadeu i jo i omplir el formulari per enviar-lo avui
o demà.
pel tema FSCat, algú que sàpiga de què va la història
pot contactar amb el tal Emili? jo vaig de pet aquests
dies...

--- Iolanda Fresnillo <iolanda.fresnilloaodg.cat>

http://www.quiendebeaquien.org/IMG/doc_Granada_-_Doc_Evaluacion.doc