[Quideuaquitarragona] FSCAT i trobada Granada

Rebeca Tomás retosmayahoo.com
Dme Des 12 12:07:17 CET 2007

Hola Iolanda

Com va tot? Liades com sempre oi?

Ahir vaig llegir un mail que deia que hi havia una
mena de formulari o enquesta per omplir per la trobada
de Granada (o potser m'ho invento...). Finalment no
s'ha animat ningú de TGN per anar-hi. No vaig poder
obrir el link. Podem omplir-lo i donar-vos-el? Me'l
podries passar?

Una altra pregunta: Com podem col.laborar en el taller
que teniu organitzat per a l'FSCAT? creieu que podem
fer una trobada un dia després de Nadal per parlar-ne,
d'això i altres coses/activitats pel nou any?

Una abraçada i bon viatge!

http://correo.espanol.yahoo.com/