[Quideuaquitarragona] Resumen de Qui-deu-a-qui, Vol 25, Envío 16

Div Abr 27 12:00:40 CEST 2007

   1. Re: Convocatòria 29 de maig -	altres...
      (iolanda.fresnilloadebtwatch.org)

Date: Thu, 26 Apr 2007 14:37:37 +0200
From: iolanda.fresnilloadebtwatch.org
Subject: Re: [Qui-deu-a-qui] Convocatòria 29 de maig -	altres...
To: qui-deu-a-quiamoviments.net

Hola

SETMANA OCTUBRE
Mil gràcies Gemma. Us volia comentar un parell de contactes que he fet
darrerament per convidar a la reunió:

- La setmana passada vaig anar a Girona a fer una xerrada sobre el FSM
i vaig estar reunida amb la Gemma, que treballa a la Coordinadora
d'ONGs Gironines. Estan molt interessades en participar a la setmana
de l'octubre preparant accions a Girona, i si poden vindran a la
reunió de maig. Igual també fan alguna cosa pel juny (més difícil).
Una de les propostes era fer coincidir una marató de cinema solidari
que fan a la tardor amb la setmana i fer un dia tot de pel·lícules i
documentals sobre temes relacionats amb deute, relacions Nord-Sud etc.
Els he enviat tríptics i ara els enviaré la convocatòria, per a veure
si s'animen a venir.

- Molt similar amb Akawa, de l'Hospitalet. El dimarts vaig fer-hi una
xerrada i van estar interessades en el tema de la setmana d'octubre,
no tan convençudes com les de girona, però interessades en fer alguna
cosa a l'hospi ...

També vaig estar parlant amb l'Eduard Solé (presi de la FCONGD) a la
tornada de la xerrada de Girona (compartíem taula de xerrada i tren de
tornada) i vaig tenir tota una hora per convèncer-lo de la nostra
proposta per l'octubre ... jo crec que va quedar encantat.

FORMACIÓ DEUTE A ESTUDIANTS PRÀCTIQUES IMMIGRACIÓ
L'altre dia vaig enviar un missatge i ho vam comentar a la reunió.
Necessitaria que una o dues persones m'ajudéssin a fer una formació
sobre deute a les dues estudiants que estan fent un treball sobre
deute i immigració. La proposta és el dimecres 9 de maig de 10 a 12 o
de 12 a 14 h (ha de ser al matí pq una d'elles treballa totes les
tardes). Qui s'anima?

ACCIO G8
Finalment, avui no he pogut anar a fer les fotos que vam quedar, però
prometo anar-hi el dijous vinent i dur-les a la reunió del dia 8 de
maig.

Fins aviat

Iolanda

Quoting gemma.tarafaadebtwatch.org: