[Quideuaquitarragona] de la laura setem: XERRADA A REUS

laura aguadé lopez lauraaguadeahotmail.com
Dil Abr 23 11:02:14 CEST 2007

Hola a tothom i totadon!

Us comento que he parlat amb la Dolors Juanpere de la regidoria de
solidaritat i cooperació de l'Ajuntament de Reus, i ja m'ha confirmat la
xerrada sobre EL DEUTE EXTERN PEL DIA 10 DE MAIG (DIJOUS) AL CENTRE DE
LECTURA DE REUS (a la sala Hortesi Güell) a les 8 DEL VESPRE.

He demanast canó i projector, protatil i per posar dvd.

La Dolors m'ha preguntat qui faria la xerrada? crec que varem comentar en
una reunió que el Quim i l'Anna. M'ho podeu confirmar??

Ah! Quan és la propera reunió, suposo que dilluns dia 30 d'abril? j
Ja ho direu

Una abraçadeta solidària de la

Laura