[Quideuaquitarragona] Resumen de Qui-deu-a-qui, Vol 25, Envío 13

Dme Abr 18 11:30:48 CEST 2007

   1. Consulta (formacio)
   2. Lectura important per a la reunió d'AVUI!!!
      (gemma.tarafaadebtwatch.org)
   3. reunió (Manuel Torres M.)
   4. PMF (Beronika)

Date: Tue, 17 Apr 2007 13:13:45 +0200
From: formacio <formacioasci-cat.org>
Subject: [Qui-deu-a-qui] Consulta
To: qui-deu-a-quiamoviments.net

Hola a tothom,

M'ha trucat una noia demanant un documental sobre /Las mujeres del Sur/,
i m'ha dit que es va passar al SCI per una xerrada de sensibilització de
QDD (?). Jo no el tinc present i volia saber si algú de vosaltres me'n
podria dir alguna cosa? es pot aconseguir?

Moltes gràcies

Clara Sopeña (Formació SCI)
Nombre     : formacio.vcf
Tipo       : text/x-vcard