[Quideuaquitarragona] de laura aguade

laura aguadé lopez lauraaguadeahotmail.com
Dil Oct 16 18:56:01 CEST 2006

Hola!,

abans que res espero que estigueu bé.

Ja he rebut el correu del Joaquim on fa un petit esboç del contingut de la
xerrada que farem al co.legi de Treballador-es socials.

Confirmem que el dia de la xerrada serà el dimecres dia 22 de NOVEMBRE, i es
convocarà a la gent a les 7 de la tarda per a començar la xerrada a 2/4 de
vuit del vespre.

El lloc és al col.legi de treballador i treballadores socials de Tarragona,
al carrer prat de la riba, però com que ja ens veurem abans ja us concretaré
el número i on és exactament val?

Estic uns dies de vacances fisn el 23 d'octubre en tot cas ja em posaré en
contacte amb vosaltres per saber el dia de la propera reunió...

salutacions solidàries,

Laura.