[Quideuaquitarragona] de la laura aguade: PROPERA REUNIÓ!

amadeu lopez milian amalmatinet.org
Dij Nov 30 13:37:27 CET 2006

En principi a mi si, però ho trobo una mica lluny i en plena voràgine
nadalenca.
Jo crec que el dilluns 11 es millor data. A més la feina a fer li passarem
a la Laura que com que no estarà no podrà protestar !!
Presumiblement al Pep no li anirà be

Amadeo