Re: [Quideuaquitarragona] de la laura aguade: PROPERA REUNIÓ!

Rebeca Tomás retosmayahoo.com
Dme Nov 29 08:59:07 CET 2006

Jo si fos a les 5.30 o així sí, es que hi ha una
xerrada a les 19.30 que vull escotar. O més tard però
marxaria en aquella hora per arribar a la xerrada
(d'un objector de conciència,  la Caixa, pot ser
interessant la paradoxa!!!)

De totes maneres vam dir que intentariem fer-les els
dilluns per a que pogués assistir-hi tothom.

Com ho teniu la resta?

--- laura aguadé lopez <lauraaguadeahotmail.com>